måndag, oktober 19, 2009

en dag till i mitt liv

Mitt nya jobb har dragit iväg mig på teambuilding och konferens i utanby. Vi har checkat in med falskt företagsnamn och nu sitter vi här och skrattar åt vilket kul namn vi har på vårt hittepåföretag. Det är taget från en gammal åttiotalsserie och inte många kopplar när dom hör det. Ja, det var den lite roliga delen då.
Jag orkar inte skriva massa dumheter idag, men kontentan är att jag är en osocial jävel som har ett katastroftänk utan like. Till alltings fördel har jag inte haft tid att tänka på fröken upptagen idag. Det slog mig att hon kanske har gått tillbaka till sitt ex. Det skulle inte förvåna mig. Dessutom skulle det förklara varför hon ignorerar mig i flera dagar. Det förklarar dock inte varför hon lät mig tafsa på henne på tågresan hem förra helgen.
Skit fucking samma. Jag orkar inte mer. Jag har förpassat henne till det mörka kk-rummet i min hjärna. Där kan hon få vara tills hon behagar komma tillbaka. Eller inte. Jag orkar inte tänka på det där mer. Jag ska uppenbarligen inte bli kär, och blir jag det igen så har ni mitt fulla stöd att banka mig sanslös med ett brunnslock.
Nu har jag snott alla fair trade-te som finns i lådan och ska gå till mitt rum och kolla på TV. Jag hade hoppats på att det skulle finnas horor på hotellet, men jag ser inga. Jag antar att det blir bara jag och teven dårå.

Fair trade-te bara måste man sno. Det är ju svindyrt ju. Dessutom hade dom sorter som jag inte hittat på mitt ica hemma.

Inga kommentarer: