fredag, oktober 30, 2009

fredagsnotering

Fakta runt Amanda:

Amanda Jenssens nya skiva är mysig.
Amanda har ridit när hon var liten/yngre.
Amandas kille är lika gammal som jag.

Dom två första lämnar inte just något större avtryck i mig. Den sista däremot. Man ba tänker ju; det kunde vart jag. *tänker*

Ikväll ska jag gå ut på stadens gator och torg och hitta mig en flicka. Eller, alltså, jag ska inte hitta någon på gatan. Det är ju äckligt, och alltså därmed också fel. Jag ska gå in på kanske en bar eller ett bibliotek och kolla istället. Jag önskar att det var sommar så jag kunde flasha min snygga tatto bara. Man kanske ska gå på badhus.. Fast jag tror att det kanske är fel ställe att ragga på.
Bar får det bli. Imperiet kanske. Undrar om man kan få med sig nån som vill äta en skagen där. Skagentoast på Imperiet alltså, det blir inte bättre än så.
Kanske om man får ligga som efterrätt då. Hehe.

2 kommentarer:

Polkadot:: sa...

Det kunde vart du.

Hade kunnat hoppa på det där med skagentoast, men ska tvätta och vänta på pojkvän ikväll.

Men så kan du ju inte ligga med mig heller.
Så det tappar liksom poängen ändå.

Medelklassman sa...

Präcis...vafan ska man annars träffa folk för om man inte får ligga med dom? :-p