lördag, maj 08, 2010

wtf och win!

Krogen. På den här sidan tiden är den ett stort frågetecken. Jag förstår varför det bara är fulla som är där. För nykter kan man då rakt inte vara allafall. Och allt det här bla bla bla osv osv i all evighet guuuud va trist. Jag börjar på nåt annat istället.

Imorgon ska jag gå på psykoterapimässan. Det är åtminstone två eller tre seminarier jag ska lyssna på. Det är lite ny hjärnforskning och sen blir det lite ny KBT som handlar om beteendeanalys av ältande (där känner jag några som det skulle passa bra för att spänna ut öronen lite extra), och sist men inte minst blir det min favorit under dagen; Tomas Böhm, som ska prata om otrohet som hämnd i relationer. Där känner jag väl också några som kunde följt med. Men mest som en aha-grej dårå.
Eva Rusz ska prata om dom sex viktigaste koderna för en bättre relation. Jag vet inte om jag ska lyssna på henne.. hon har nåt Törnblomskt över sig som jag inte gillar jättemycket.

För er som känner att ni är störda men inte vet var ni ska gå så kan man kanske rekomendera Speed Shrink Experimentet som kommer att finnas. Där får man träffa tio terapeuter samtidigt. Man kanske ska utfärda en insiktsvarning här också.
Inte för att jag fattar varför jag ska behöva skriva allt här, när det står i programmet där ni kan kolla själva vad ni missar.

Sen blir det kaffe och bok på fik. Du vet vart.
Top floor.

Inga kommentarer: