torsdag, augusti 19, 2010

msn wft

Så här lite behövs för att göra mig asförbannad.

[15:05] tjejkompis: du har aldrig tid att ses längre.
[15:05] perpo: nä jag är med min tjej ju!
[15:06] perpo: eller så är jag bortrest typ
[15:06] tjejkompis: hör av dig när du slutat med det då och har lite mer tid för dina vänner.

[15:06] tjejkompis är offline

Sa hon som ringer mitt i natten och hotar med självmord och man kliver upp och gör te och förbereder sig för att inte få sova alls för att sen få höra att det handlar om att hon bara fått nobben av en kille.
Sa hon som sagt "jag kommer och hälsar på dig ikväll" fem gånger, för att sedan inte höra av sig alls.
Sa hon som kommer och hälsar på för att kolla film och istället sitter på msn och facebook samtidigt som hon skickar sms till typ tusen pers och sen ber om pengar till bussen eller skjuts hem.
Det finns tusen andra saker att anmärka på här, men jag orkar inte lägga mer tid på det.

Om jag känner skuld för att jag hellre är med min flickvän än dig? HAHAHAHAHAAAAAA. Dröm vidare!

2 kommentarer:

Who sa...

Tycker det är konstigt att du överhuvudtaget svarade på hennes mess på msn. Jag hade totaldissat den relationen med en sådan "kompis".

Who

.perpotator sa...

ja, fast jag gillar att ge folk chanser. tyvärr blir man besviken ibland..