torsdag, november 18, 2010

en bild å en bild till efter det

Kolla jarå. Finaste flickan ever!


3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, verkligen. även om det är insidan som räknas mest. och snygga bilder. när jag ser henne funderar jag på om hon är slavisk på nåt sätt (alltså i betydelsen rysk/ vitrysk/ ukrainsk/ polsk/ tjeckisk/ slovakisk/ slovensk/ kroatisk/ bosnisk/ montenegrin/ serbisk/ bulgarisk/ makedonisk, inte i betydelsen »undergiven« som bdsm-begrepp), är hon det?

Anonym sa...

Solidaritet: Du kanske tänker det för att hon påminner lite om Lilja?

Anonym sa...

anonym: har faktiskt inte sett filmen, bara sett snapshots där i från. så det var inte så mina associationer gick, men jag förstår din koppling, när du nämner den. har själv polskt påbrå, också med bakgrund i ryssland. följer väldigt många polska/ ryska/ ukrainska strömmar på flickr, och på nåt sätt kopplar jag dit, i det här fallet. även om jag inte kan sätta fingret på specifikt varför. ville ändå höra just därför, om det så sett fanns grund för mina associationer, eller om de mer kopplat fel här.