Jag har inte alla tv-kanaler eftersom 'dom' har tagit bort dom. Jag har bara sunkig public tv som ettan, tvåan osv. På femman går just nu Saw 1. Jag och liten mailades om att se den när jag upptäckte att jag inte hade femman.
En minut innan den började kom ett sms;
-nu börjar saw! kan du inte ladda ner den istället, så kan vi kolla tillsammans men ändå inte..
liten som i dvärg eller liten som i 16?
SvaraRaderahaha exakt vad jag också undrar..
SvaraRadera