För ett tag sedan skrev jag om det här. Nu har Erik uppdaterat sin hemsida med info om projektet. Det visade sig att i stort sett allt var hittepå. Jag som nästan tänkte ljuga om att jag kände honom (han är hittepåkompis åt en jag känner) för att det var så tufft.
Nu vet jag inte längre. Jag känner mig lurad.
Dumma Erik Nordenankar.
torsdag, maj 29, 2008
bluff och båg
Posted by .perpotator at 09:44
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Men det �r ju tufft �nd� fast p� ett nytt s�tt. Det �r sjukt bra reklam och det �r ju det han l�r sig p� sin skola. Dessutom �r det coolt att han lurade alla.
Speciellt som han egentligen �r v�rldens sn�llaste.
Alltså, var det bara jag som insåg det orimliga i att låta en gps färdas i exakt den där banan? Jag tyckte att det luktade fejk från day one.
Se där så tuff och smart jag är...
Tur att man har hunnit maila runt den till typ alla på jobbet. Fan.
Visst. jag tittade också på dom där strecken och undrade varför ett flygplan skulle göra såna där girar över öppet hav. Bara bensinen till en så grej skulle ju vara för dyr.
Men jag ville att det skulle vara sant, för det vore såå coolt.
Och visst, det var bra reklam. För honom. Men vad ska han göra med responsen han får. Det är ju inte så att man kan värdehöja en produkt hur mycket som helst, för förr eller senare måste man visa själva produkten. Hur ska han toppa det där liksom.
Den här världen blir bara dummare och dummare för varje dag som går. Reklamen borde inte få vara coolare än produkten är. Kolla bara vad det omvända har gjort med blöjor och inkontinensskydd.
Skicka en kommentar