måndag, maj 05, 2008

bara jag

Så. Vi gick på mässan. Jag kom fram till att jag kanske kan ha en tjej ändå. Fast då ska hon gärna krypa omkring på golvet så där på alla fyra i en sån där nätdräkt. Hon kan få ha den som en superhjältekostym kanske. Sen kan hon få åla sig så där som dom gjorde på scenen. Och kanske kan hon göra så där med duschkrämen över brösten ibland medan hon glider ner från strippstången jag ska montera upp i vardagsrummet.
Vi stod som klistrade vid scenen varje halvtimme för att se strippshowerna och efter tre gånger så sa vi unisont att nu går vi aldrig härifrån igen. Halvnakna flickor med varierande ålder och ursprung letade pojkar att dra pengar av på golvet, men istället för att slänga upp tusen spänn för en table dance så la vi upp en mindre summa pengar för den lite smutsigare sysslan. 50 spänn för sju minuter i peep show-båset. Om man stack in tjugo spänn i springan så tryckte hon upp sin egen mot glasrutan i några sekunder.
Är det porrmässa så är det och det där med att skaffa tjej gick över så snart jag kom hem. Man vill ju inte ha nån som sätter igång och ålar i soffan när man ska kolla film å äta popcorn. Nä, låt mig va.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men kan man få titta med å dela popcorn med dig?

Automeris sa...

Jorå, jag kan åla medans du tittar, så kan du få pausa när du inte kan hålla dig längre. Jag vill gå på porrmässa!Jag vill lära mig att strippa å så och det där, tror du dom tjänar okej dom där med nätdräkterna?

.perpotator sa...

ingen ska jobba som strippa i vår familj!
jag kan däremot stoppa tjugor innanför trosorna på dig när du varit duktig