Jag dissade arton idag. Hon ville komma förbi ikväll. Jag ljög och sa att jag hade andra planer.
Pratade med A om att dissa tjejer. Han sa att hon förmodligen kommer att vara mer på nu. Mycket riktigt så fick jag dissa henne igen ett par timmar senare. Ljög igen och sa att jag skulle åka till Uppsala senare.
Det är i och för sig inte helt och hållet en lögn. Jag har varit i Uppsala nästan hela dagen. I tankarna.
Dessutom kan jag inte jobba dubbelt. Jag är inte skapt så. Och jag är inte idiot.
måndag, juli 21, 2008
ole dole doff
Posted by .perpotator at 19:11
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
well..
haha... tuff kommentar...
du har en cynisk läsarskara babe..
ärligt talat så fattar inte jag den kommentaren..
Skicka en kommentar