söndag, januari 18, 2009

vill du veta var jag köpt min tröja

Jag har ett par fotoprojekt som jag skulle vilja genomföra. Till det behöver jag följande;

* Bildkunskaper så jag kan skissa upp mina idéer till bilder som jag har i huvudet.
* En vän med en kamera till. Mest eftersom en av idéerna kräver att man kan vara på flera ställen samtidigt.
* Ett konstkritiskt öga som kan peka ut förbättringsåtgärder på bilderna.
* Möjlighet att printa ut bilderna billigt.
*Ett galleri.

Hur skaffar man det här nu då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan vara en vän med en kamera till om du kan vänta tills jag inte är handikappad längre. Typ till hösten eller så.
Printa kan jag också.

Ett galleri är bara att hyra. Kostar typ ingenting.

Vart går man om man vill höra på rättegången av ditt liv? Låter nästan mer spännande tycker jag :-)
/B

Automeris sa...

Jag kan hjälpa dig med allt utom det där med kameran. Jag är inge bra på kameror..