onsdag, februari 18, 2009

köp mig

Alltså när är det sån hära, vahettere, lön egentligen.
Inte så att jag är fattig och så, men just nu kan jag inte få allt jag pekar på.

Jag är ju född med, ja inte silversked kanske, men min mormor hade ett finrum dit man aldrig fick gå. Jag är alltså van vid en viss standard.

Must haves just nu dårå:

Kostym. För att det är coolt. Och för att jag "måste ha den".
Iphone. Ja alla andra har ju, jag vill med.
Webcam. Ingen aning varför men varje gång jag porrsurfar så får jag för mig att jag skulle kunna "sätta upp en show" liksom. Kanske ta betart tillåmed.
Bilstereo. Jag tycker att den jag har är lite halvknepig att grejsa med.
Linuxkonsult. Jag bara måste installera debian på min bärbara. Naturligtvis måste jag också kompilera om kärnan för att få stöd för mitt nic. Orka liksom.
Ny gabberob. Mina tischar är inte lika fina som förr (2007/2008).

Ja. Lite så. Nu ska jag fundera på vad jag måste ha (köpa) mer. *googlar webbshops*



---
update: 2 070 000 svar. w00t. här ska jag nog hitta nåt att köpa/vilja ha.

1 kommentar:

Automeris sa...

Men va? Vadå sätta upp en show? Tror du att folk skulle betala för att få se din kuk? Är det inte bara killar som köper sånt där? Du menar att tjejer skulle betala för det? Möjligen äckliga smyg-bög-gubbar kanske.. Eller? Jag tror du måste ha en tjej som du kan sätta på framför kameran. Det skulle nog dra fler tittare tror jag. Men vad vet jag. Jag är ju oskuld.