onsdag, mars 11, 2009

Fjällstuga


Utsikt från sängen. Norge är så Jävla dyrt. Alltså, en pizza kostar 200 kr. Norska då. Om jag inte blir ruinerad av det här så kommer jag aldrig bli det. Idag har jag dock blivit skillad i bigjumps så det kanske är värt det ändå. Plus att jag hinner sakna en del grejer hemma. Ja, inte bara grejer dårå. En stor upplevelse är också John Ajvides Människohamn på ljudbok innan jag somnar. Väldigt mäktigt. Jag har ju hunnit med några faceplants också ska jag erkänna. Fy vad tråkigt det här blev då. Nu ska vi killar gå ut och leka våldtäktsman, sen ska vi elda nåt. Man måste elda när man är i fjällen. Så.

1 kommentar:

Polkadot:: sa...

Aha. Det var dit du flydde.
Då väntar jag bara på att du kommer hem med gipset och hänger runt sjukskriven i en månad eller två.