torsdag, maj 21, 2009

sockermamma sökes

Denna helg skulle jag behöva någon som kunde göra följande för mig:

Bjuda mig middag och frukost.
Bjuda mig på vin kanske, eller öl. Drinkar går också bra.
Bjuda mig på bio.
Bjuda mig på ett par kaffes runt stan.

I stort sett behöver jag en sockermamma över helgen. Sockerpappa går också bra. Jag har exakt tolv kronor på mitt konto och då ingen verkar vilja köpa mina gamla mc-grejor så ser det ut som att jag måste gå fattig till lönen kommer på måndag.
Som tack kommer jag att bjuda på en god middag hemma hos mig när lönen väl är här.

Om det blir en sockermamma som är sockersöt så kan jag tänka mig att ställa upp på att pussas lite också, som tack liksom.
Jag tror att jag är bra på att pussas. Jag har övat.

Om just du vill ställa upp på detta så måste du säga till så snart som möjligt eftersom jag måste cykla dit jag ska. Det kan ta tid om du bor i stan liksom.

5 kommentarer:

Anna sa...

Hade du rimligtvis hunnit hit på cykel innan helgen var över så hade jag gärna bjudit dig på middag o vin o kaffe på stan.

Sa Anna

Anne sa...

hm, jobbigt.
här är det redan måndag.

.perpotator sa...

Anna: jag har redan cyklat till och från stan fyra gånger.. nu orkar jag inte mer.

Anne: du är i framtiden! kan du ta ut mina pengar och skicka till mig :)
fast nu är det bara en dag kvar. den ska jag tillbringa på balkongen. här är det fint väder idag.

Anne sa...

hehe, någonting ditåt

Automeris sa...

Men hahaha. Gölle.