måndag, maj 11, 2009

spel

Varifrån kommer alla störande människor ifrån. Och varför finns det alltid åtminstone en i varje grupp. Idag; fotokurs. I lokalen sitter sex hederliga människor som helst inte stör alls när dom är borta. Och en knäppis med kroppsljud. Den här envisades med att hela dom tre timmarna sitta och bekräfta allt läraren sa med knappt hörbara 'ja' och 'mhm' eller 'aaa'. Hela. Fucking. Tiden. Naturligtvis hamnade jag brevid honom så jag hörde det hela tiden. Alltså va fan. På måndag är det jag som planterar ett stativ i ansiktet på honom om jag hör minsta ljud. Då skulle han bli jävligt snopen. Och dom andra med för den delen. Annars var det porträttfoto med lightbox som gällde. Min bästa bild? Ja, det skulle vara vitbalansfotot här ovanför dårå. Komplett med ridå och allt. Fotot påminner mig om ett riktigt roligt skämt om en svart person och ett gevär. Men den ska jag inte ta här. Det skulle vara väldigt opassande.

Inga kommentarer: