tisdag, juni 02, 2009

måste. hem. nu.

Idag behöver jag sluta tidigare. Jag har åtta avsnitt kvar av 24, säsong 5. Om jag går hem tidigare idag så hinner jag se klart alla ikväll. Härregud, fattar ni vad spännande det är liksom. Mitt eget liv ligger lite i skuggan där kan man säga, höhö. *höhö*
Men sen sitter man ju (eller mer halvligger) på nålar också å ba; undrar om han ska klara det (spökrösten).. Sen kommer inre rösten och tröstar; 'det kommer en säsong till'. Å man ba; pheuw

Nämen annars är ju typ det här det roligaste på internet just nu; Klipp från Malax-TV på sjukt lokal lokal-tv. Genialiskt kul. Jag gick genast med i fejjangruppen. Man är ju med där det händer liksom. Eller vill vara allafall.

Hej då från mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Malax är såååå 2008

.perpotator sa...

amen jarå, jag är efter då, ok.
nästa gång kan du väl säga till när du hittar något som är 2009.