lördag, augusti 15, 2009

Jamenförlååt då


Jag var full ok. Det skulle vara också. Inte eller. Ibland gör jag fel och det blir andra ord än dom som är i hjärnan. Jag gör misstag också. Som med J och J och kanske M. Eller absolut M. Och sen tänker jag på frida (sofia) och att hon var fin när vi sågs. Fast det är långt till södra sverige. Inte minst till andra länder. Man ska kanske ligga med nån som är mer långsiktig men det är svårt när valet är inte bara ens eget. Vaken är jag allafall och hemmet är inte långt borta. Två flaskor vin är för mycket för ett fastande hjärta. Det är uppenbart nu. Jag kan inte vara nån annan. Inte ens mig själv. Freud sa att ingen människa egentligen känner sig själv. Jaget är bara en produkt av ens önskade självbild. Det som räknas är hur andra uppfattar dig. Men jag vet inte jag. Var han inte jävligt skäggig Freud? Hur uppfattades han av andra liksom. Nu kommer tåget. Bra så, ja? Ja!