lördag, oktober 10, 2009

solen skiner och det regnar

Nä idag skulle jag vilja göra något som fick mig att känna mig lite levande. Typ skära mig i armarna med glasbitar eller kanske gå på dejt.
Jag antar att den ena utesluter den andra så det är bäst jag bara åker till stan.

Igår dansade jag med den blonda tjejen i bandet, sen åkte jag hem till min soffa och tänkte att jag kanske kan dö lycklig ändå. På vägen hem träffade jag dessutom någon jag inte sett på länge. Hon lät mig gosa henne i håret och på benet. Vi kramades där våra vägar måste gå åt varsitt håll.
Hon är väldigt strange.
I don't do strange.

Även om jag har svårt att komma överens med den här känslan av förlust. Men det var ju inte direkt nåt nytt.

Nu måste jag få bort det här jag har i magen. Behöver nån slags distraktion som en konstutställning av något slag kanske. Eller ett booty call kanske.
Nä, hjälp mig lite här nu va..

Inga kommentarer: