torsdag, april 22, 2010

world explained

Här skulle jag ägnat lite tid till att förklara vad ";PpPppPp" betyder, men vet ni att jag orkar/vill nog inte det längre.
Istället tänker jag högt undra jag vart min tatuering har tagit vägen. Alltså inte den jag har redan, utan den som jag har betalt en konstnär i New York dyra pengar för att hon ska rita åt mig. Hon var med om en olycka och fick ligga på sjukhus i flera veckor. Sånt kan man ju förstå liksom. Men sen då, nu har hon mailat och sagt att hon ska sätta igång. I samma mail talade hon också om att "det tar bara några dagar".
Nu har dagarna blivit veckor igen och jag sitter här som en fåne och undrar igen. Tror inte att hon blåser mig, hon är för beroende av sina kunder för det. Men det är underligt att man inte får nån slags feedback.
Det är å andra sidan den här tidens tydligaste symptom. Att man inte svarar på tilltal över internet.

Inga kommentarer: