fredag, juli 30, 2010

så jag drömmer

Drömmer om pappor och psykologer och att jag ringer upp och säger att jag kan lämna tillbaka den där skyddsmanteln nu och att det fanns en flicka till mig med. Sen svimmar jag i baksätet på min bil av utmattning och festivalerna är slut. Drömmar är så mycket roligare när dom är i hjärnan alltså.

Jag köper grejer på elgiganten och kassatjejen undrar om min adress. På min fråga om varför så säger hon att det är för garantin. Jag säger att jag inte behöver någon garanti eller öppet köp eller försäkring för den delen för det är den här jag vill ha. Går den sönder så lagar jag den, och lämna tillbaka ämnar jag inte göra. Jag bor faktiskt i en annan stad så det blir lite jobbigt sörrö.

Nu ska jag kolla på resor för jag och min fina fina flicka ska åka till ett annat land och gå på andra gator tillsammans. Jag tänker inte köpa avbokningsskydd heller. Avbokningsskydd är för fegisar.
Såere!

Inga kommentarer: