fredag, januari 19, 2007

Arg på internet

Roligast just nu. Tacka vet jag lite hederlig passiv aggressivitet. På anonyma internet vågar jag stå för det jag tycker. Heil Hitler!

http://bitterblogg.blogg.se

Inga kommentarer: