Roligast just nu. Tacka vet jag lite hederlig passiv aggressivitet. På anonyma internet vågar jag stå för det jag tycker. Heil Hitler!
http://bitterblogg.blogg.se
fredag, januari 19, 2007
Arg på internet
Posted by .perpotator at 10:59
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar