fredag, december 12, 2008

introvert interrogativ anagramatisk tolkningsfråga?

Hon stannar till en bit bort när jag börjar ta på mig ytterkläderna. Går mot mig medan vi pratar över korridoren och ställer sig slutligen nära framför mig. Hennes svarta ögon glittrar och jag låter henne se att jag tittar på hennes kropp.

Jag:
-Så, du ska ut på lördag då eller?
-Japp, det blir Rummet då som vanligt. Och du då, ska du ut? Du ska väl hänga på söder då eller..?
-Nja, kanske det. Eller så kanske jag stalkar ifatt dig på Rummet..
-Jaa det tycker jag att du ska göra...

Om jag var tio år yngre så skulle jag börja fundera på massa betydelser av det där. Leta efter alla möjliga tolkningar och förklaringar till vad det kunde betyda det hon sa.
Nu är jag 36 och förklaringen som jag tänkte hela vägen hem var enkel.

Klart å Betart!

1 kommentar:

Automeris sa...

Hahaha! Kom och kolla in min kropp! Du kan va porrig!