fredag, december 12, 2008

varning för genusvidrig kvinnosyn

Snygg är hon. Tjockt svart hår och ögon svarta som en skogstjärn i september. Hon tittar under lugg ibland och när hon skrattar så far hennes hand alltid ut och boxar till mig nånstans.
Jag tar i henne så fort jag får chansen. Alltid när jag gör det tänker jag att det är så här man skapar närhetsbehov. Sen kan man sluta med det och då kommer dom känna brist.
Fast det är inte därför jag gör det. Det är för att jag gillar att ta på henne. Även om det bara är liksom på skoj. Jag gillar att hon står så där nära, liksom lagom över gränsen för ens personliga utrymme.
Redan första gången vi pratade, dvs andra gången vi såg varandra, så gjorde vi så.
Hon ser så där halvslampig ut. Har alltid jättekorta tighta klänningar, svarta strumpbyxor och höga klackestövlar. I love it. Hon gillar att visa upp sig. Jag gillar det också. Hon är en peacock och hon får mig att sträcka på mig mer än vanligt.
På lördag ska jag lite casual leta upp henne på Rummet och sen tänker jag hångla upp henne mot en vägg. Lite me Tarzan you Jane-stylee.
Har hon tur så får hon ligga på första dejten.

Thats the plan. Och ja, jag är en ond människa.

På söndag ska jag baka pepparkakor med de få som fortfarande vill vara mina vänner. Som för att väga upp mitt ondskefulla leverne alltså.

10 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Upp med henne mot en vägg bara. Det är ingen ond handling. Tvärtom!

Medelklassman sa...

Man är inte vidrig när det är ömsesidigt.

needy girl sa...

Vad är det för genusvidrigt med det? Menar du att ditt handlande är helt biologiskt styrt och till 0% påverkat av sociala konventioner eller?

.perpotator sa...

nä jag ville bara utfärda en varning för känsliga läsare.
och det var det med slampan och att jag dreglar över hennes kropp som var det mer specifika jag menade.
objektifiering liksom *objektifierar

Anonym sa...

Lite töntigt att kalla sig för ond för att man tänker hångla med en brud.
/Föreningen Tjejer Bajsar

needy girl sa...

Jag tror du har överdoserat på genus och fått en dålig trip helt enkelt. Du har landat i någon sorts onda-mannen-feminism.

.perpotator sa...

då ska jag ut och råda bot på det ikväll.

Tillsammans-bloggen sa...

Ikväll gäller det!
Håller tummarna här från Gullmars.

Medelklassman sa...

Men hur gick det dåååå? Klart å betart?

Automeris sa...

Vadå snygg? Jättesmal? Nejnej, så som jag beskrev den där svarthåriga på min blogg! Så såg hon ut. Och så var hon vältränad och skitsnygg och snygg profil också, det har inte jag. Och svarthårig.