torsdag, december 04, 2008

snortråkigt

Min fina almanacka från personligalmanacka.se har kommit. Den är så fin så det är inte klokt. Om en timme ska jag sätta mig och skriva in alla viktiga datum för nästa år. Jag ska så klart börja med festivalerna.
Eller kanske det blir födelsedagarna istället.

Nu; TV och nötter. Jag är sjuk och ingen kommer med en sjukpåse till mig. Kanske för att ingen vet att jag är hemma.
Ska man tala om för de man känner att man är sjuk också kanske. Ringa sina kompisar och sjukskriva sig liksom..

2 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Gud så avis snåljag är nu!
Inte på att du är sjuk...men på kalendern. Kan vi inte få se en bild.
Och ja, jag tror man ska sjukskriva sig hos vänner också. Sjukpåse är underbart! Ostbågar, apelsiner, tidning och någon överraskning! Get well!

Did you give the world some love today, babe sa...

Jag fyller 4 juli. (he)

Är också sjuk. Om du ger mig en sjukpåse så ger jag dig en, ok? Men är det lugnt om vi väntar tills vi är friska, så man orkar gå utanför dörren...?