fredag, januari 02, 2009

grattis gud

Vet inte om det är inspiration som inte finns eller bara det vanliga vill inte som gör att jag inte skriver här. Förmodligen är det att jag är sjukare än sjukast och då vill man som bekant bara en sak.
Idag eller imorgon blir det vårdcentralen, fast jag hatar att gå dit med bara en förkylning.
Jag behöver ny musik. Sen behöver jag växa upp också. Men first things first.
Idag ska jag kolla om det finns ett utland som är billigt och varmt nog att åka till en vecka. Jag behöver sol och bad. Nu.

1 kommentar:

Vaktis sa...

Jag tänker som så att det är med bloggar som det är med krig. Dårå. Ibland måste man "blitza", ibland måste man köra "lite skyttegrav" och ibland är det bara vapenvila och förhandling etc etc.

Menhursomhelst. Krya på dig och allt det där.