söndag, maj 03, 2009

mer hypnos till folket

Jag letade upp en till kurs. Eller rättare sagt, jag fick tips om ett företag som anordnade kurser i snabbinduktioner.
Naturligtvis var jag tvungen att gå.
Så det har jag gjort i helgen. Jag tänker inte försöka frälsa er andra med det här igen, men det säger jag er; fan va coolt det är. Jag nästan dog i bilen på väg hem för att jag tyckte att jag var så jävla tuff som kunde så bra. Allafall ett par tre-fyra gånger dårå.
Tyvärr kontaminerades lokalen av några new age-flummare com pysslade med både det ena och det andra suspekta. Men va fan, dom var inte frälsta nog att babbla för mycket om det, så jag kände att jag kunde låta det vara ändå. Var och en åt sitt öde liksom. Så länge man inte är våldtäktsman eller knarkmördare så får dom väl pyssla med vad som helst.
Dessutom vägdes det upp av att kursledaren var ganska så, vahettere, gullig liksom.
Ja ba; *kär i fröken*

Men allafall. Nu ska jag öva på alla jag kommer över (OBS inte snuskigt!). Anmälningslista nedan:

5 kommentarer:

Piakvinnan sa...

*hjälp?*

Suntui sa...

Intressant. Vad exakt gör man vid snabbinduktioner? Skillnaden mellan hypnos etc? Syfte?

.perpotator sa...

Det man gör, enkelt förklarat, är att aktivera det autonoma nervsystemet, för att sedan försätta det ur balans.
En snabbinduktion är helt enkelt ett väldigt snabbt sätt att försätta någon i hyfsat djup hypnos för att sedan fortsätta fördjupa den. Det används inom hypnosterapi för att till exempel spara tid. Det kan också användas för att visa att vem som helst kan gå ner i hypnos. Sen kan man ha det som roligt partytrick också.
Vill du prova ;)

Suntui sa...

Behöver du någon att prova på så ställer jag upp! Du når mig på suntui (a) live. se Jag kollar visserligen inte den mailen så ofta men min privatmail kan du få om du skriver.
Låter ju skitspännande ju!

När du ändå är och gräver i det undermedvetna kan du väl tala om att cigg är äckligt och dödar en, för mitt vanliga medvetande tycks inte fatta det;)

//Suntui

Automeris sa...

MEN VAFAN GÖR DET DÄR PÅ MIG SÅ LÅVAR JAG ATT JAG SUGER KUK SEN OK???