fredag, maj 01, 2009

spotify vs livet

Jag har så jäkla mycket att göra hemma alltså. Städa å tvätta och deklarera, sen skulle jag behöva ringa till några ställen och fixa med pappersarbete med företaget. Jag vet knappt var jag ska börja.
Så, jag började med ett bloggprojekt istället. Jag har ägnat ett par fyra fem timmar åt att göra en låtlista dårå.
Tema; En låt från varje år jag levt.
Så här blev det: Life Spotified so far

Med reservation för 2009. Alla skivor har ju inte kommit ut än. Plus en liten notering om att några låtar jag ville ha med faktiskt inte fanns att hitta.

2 kommentarer:

Sara Haldert sa...

det var en fin lista.
damien rice och laleh. och ryan adams. oj, oj.

Anne sa...

hehe, känner igen det där. Jag skulle avsluta en logga och hämta upp några ramar, men här sitter jag och läser bloggar och dricker te. Mycket trevligare.