fredag, juni 04, 2010

det är slut

Veronica Maggio är med barn. Det här borde inte kommit som en chock för mig. Mest för att jag hade planerat att själv göra henne på smällen. Men nu liksom. Nu får man läsa det i tidningen istället. Det var ju liksom inte enligt planerna då. Simla dåligt av henne för jag fick ju inte ens chansen. Man borde åtminstone få gå på allafall en intervju tycker jag. Faktum är att man borde får provligga också.
Och vem vare? Vem vare som knulla? Det var säkert han Snook-snubben. Jävla as. Men på senaste konserten så var det som att hon berättade för mig att det var slut. Jag trodde det var slut mellan er för du sa att du inte visste var han var nånstans. Ljög du för mig, ja för oss alla i publiken?

Men jag har redan gått vidare. Så Veronica, du får aldrig mig nu. Tänker inte passa upp på nån som är med barn med nån annan. Nanananananana dumpar dig..

8 kommentarer:

Polkadot:: sa...

Det är bara att gå vidare.
Amanda Jenssen är inte med barn än.

.perpotator sa...

aa, jag ska gå vidare med en BiB i väskan.

Sara Haldert sa...

eeeeeh VADÅ för tidning?! MVH nöjesredaktören

.perpotator sa...

dagens metro om jag inte minns fel..

Anonym sa...

Annars börjar väl Amy Diamond på att närma sig din åldersgrupp? Fast hon är kanske för tjock?
/Your favourite frenemy

.perpotator sa...

a amy är ju söt och så. för sin ålder. men nä, jag gör inte sånt längre.

emster sa...

ditt bästa inlägg ever!

jag har en egen veronica maggio väska!

.perpotator sa...

emster: du kan va bästa!