onsdag, september 29, 2010

etta tvåa?

Kommer ni ihåg när jag berättade om den där drömmen? Jag testar lite det här med att berätta drömmar på blogg. Någon kanske kan hjälpa mig att tolka dom och så. Det blir en ny slags kommunikation/interaktion på internet dårå, där ni får vara delaktiga.

ps/ Snart fyller jag år. 38 såna. Jag fattar inte hur jag kan vara så gammal alltså, det är ju liksom bara igår jag satt och fyllde tjugo och nyss hade flyttat hemifrån och vi hade röktävlingar i min blå byggsatsplyschsoffa (man kunde bygga om den precis som man ville. En gång gjorde jag en sofflåda som var liksom fyra väggar och ett hål ner till soffkudden. Inte jätteroligt om man inte var hund.) Och jag åt popcorn och nudlar för att ha råd med cig. Nu är jag vuxen och röker inte längre men jag äter popcorn stillhjemt. Gott! /ds

ps igen/ Det här är ingen dröm jag berättar om, ok. /ds igen

2 kommentarer:

Automeris sa...

Ja! Den förra handlade till exempel om att du fortfarande är en pleaser trots att du har gått i terapi.
Mer! Mer!

ps/ Vad spelar det för roll att man är farbror om man fortfarande får ligga med små flickor?

Polkadot:: sa...

Men alltså åhhh... sorry. Här sitter jag osh surfar in på bloggen när jag borde sitta i kollektivtrafiken på väg hem till dig istället! Skyndar mig nu!