onsdag, mars 09, 2011

snork

Idag ska jag på "kurs". Kursen lät cool och jag kände mig lite småtuff när min chef sa att jag ska gå den. "Imorgon börjar den" sa han. Sen sa han saker som "superdator" och sånt och jag tänkte att det lät lite mer coolt.
Igår var första dagen. En dag av mitt liv som aldrig kommer åter. Idag är andra dagen på kursen. Jag känner att det är lite annorlunda när man liksom vet att man kommer att slösa bort en dag till av sitt liv. Det finns inget jag kan göra än att gå dit igen och sitta å lyssna på "lärarens" stön, titta på hans dubbelklick-highlight av text och höra hans "ok, let's see..". Kanske ska jag räkna hur många gånger han säger det idag.
Jag orkar inte ens skriva om hur dåligt jag tycker att det är. Det är som melodifestivalen, fast ännu sämre. Live.

Inga kommentarer: