måndag, april 18, 2011

på facebook kan alla höra dig jamsa

Facebookstatus från idag: "Tillåt aldrig någon att kritisera dej för att du känner som du gör ♥ För att du tänker som du tänker och för att du väljer att leva som du gör♥ ♥ Tillåt aldrig någon att hacka på dej för du är den du är ♥ INGEN ANNAN än du själv vet vad som är bäst för dej :) " Två saker funderar man ju på när man ser sånt där. Ett. Vem skriver sånt dravel? Två. Gäller den där sista raden om man är knarkare eller alkoholist eller självskärare eller våldsverkare också? Jag kräks verkligen på såna där Mia Törnblom-plattityder och människor som på riktigt tycker att det där är "livsvisdom".

6 kommentarer:

Polkadot:: sa...

Om du tänker positivt så kommer allt att gå vägen för dig. (hjärta hjärta hjärta utropstecken utropstecken frågetecken) Om ditt liv inte blir perfekt och framgångsrikt och du inte är förmögen innan trettio så är det du som har fel inställning. Du kan inte förändra andra. Ändra på dig själv. Anpassa dig efter alla andra. Var positiv i alla lägen annars dör du.(hjärta utropstecken utropstecken frågetecken)

CARPE DIEM.

emster sa...

hehe. amen på det.

.perpotator sa...

Jag nästan dog internetdöden nu

Automeris sa...

Meh hallååå, det som är fail är att du faktiskt vill vara kompis med sånna som säger sånnt.
Själv är jag bara kompis med intelligenta pessimister. Asså daaaah!

.perpotator sa...

Ameh. Det var ju faktiskt en släkting som sa sa. Dom väljer man ju inte.

Anonym sa...

... för att inte tala om alla jäkla "jag älskar min mamma, pappa, son, dotter, syster och fan o hans moster"... fattar inte varför man måste speca det så???