onsdag, november 30, 2011

redovisning samhälle, historia och nutidsorientering

Saker jag gillar att göra nummer 440.

Sitta i mörka utrymmen med bara en liten ljuskälla igång.
Ex:
Bil på natten, gärna när det regnar ute, med radiopanelen och instrumentbrädan igång på svagt ljus.
Toalett med bara värmeljus tända.
Filtkoja under bord med en ficklampa som ljuskälla.

Mysigt om ni frågar mig. Konstigt om du frågar andra.


Övriga saker jag tänker på är hur jag satt och väntade hos min kompis PO på att tjejen (som inte var tjejen då) skulle ringa/messa och säga att jag fick komma och hälsa på igen. Var lite kär redan då.

Andra trevliga grejer som händer är att bebismagen börjar synas på tjejen. Nu vill man bara ta på henne tighta långtröjor och sånt som gör att magen liksom syns jättemycket = superfint.

Och en gammal undran har blivit besvarad också. Den som handlar om att ligga med en gravid.
Inga problem rapporterade än så länge på den fronten

Ok så?

Inga kommentarer: