fredag, januari 26, 2007

stranglers in the night

Underliga saker händer ibland på natten. Inatt vaknade jag t ex klockan 03:15 och var jättepigg så jag klev så klart upp och plinkade lite på gitarren och medan jag tittade upp mot alla svarta fönster i grannhuset och undrade vad det är som väcker mig så här mitt i natten. Något i huvudet kanske som vill ut. Hur som helst så är en annan bra syssla när man inte kan sova att rensa mapparna i mobilen. Ni vet, skickade sms mm.. jag hittade en blogganteckning i min draftkorg som lyder:
"uteliggare. pubishår."
Jag kan för allt i världen inte minnas varför jag gjorde den anteckningen. Eller vad som var meningen. Oftast kommer ju dom här briljanta uppslagen under rusdryckers påverkan så jag gissar att det är så denna gång med. Men vad fan betyder det. Kanske B kan tala om det, hon har säkert samma tanke eftersom vi delar hjärna. Jag får ta upp det på mingelkvällen ikväll.

Eller vänta nu kom jag på det.. aaaahahahahahaha..

Inga kommentarer: