fredag, januari 26, 2007

the world could die in pain, and I wouldn't feel no shame

Från att vara döförbannad så man skrämmer slag på alla fegisar på jobbet till att vara på ett annat bra humör tar det bara två låtar för det mesta. Idag blev det dom här. Vilken tur att jag nu för tiden kan låta min iq och min ilska gå hand i hand. Synd för er andra.


As always, The Jesus and Mary Chain said it best when they said

Head On

Half Way To Crazy

Inga kommentarer: