Från att vara döförbannad så man skrämmer slag på alla fegisar på jobbet till att vara på ett annat bra humör tar det bara två låtar för det mesta. Idag blev det dom här. Vilken tur att jag nu för tiden kan låta min iq och min ilska gå hand i hand. Synd för er andra.
As always, The Jesus and Mary Chain said it best when they said
Head On
Half Way To Crazy
fredag, januari 26, 2007
the world could die in pain, and I wouldn't feel no shame
Posted by .perpotator at 13:48
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar