söndag, januari 04, 2009

dextropropoxyphène

Jag tror att jag har hostat sönder ett revben. Jag har hört att det är möjligt och nu är jag nästan säker på att jag har gjort det. Det är som svullet utanpå kroppen och gör förfasligt ont när jag rör mig. Ibland måste jag hosta och då är jag ingen vacker syn. Eftersom jag också vet att läkare inte gör något åt brutna revben så är det bara att bita ihop.

Tur att jag har piller kvar från när jag krossade andra delar av kroppen. I Sverige förbjöds liknande tabletter 2005 efter att knarkare överdoserat dom, men i fina Frankrike skriver dom ut hundratals bara man hittar en läkare och upprepar c'est fini medan man pekar på burken med piller. Det hjälper också om man har kroppen inlindad i bandage och ett konstant uttryck av smärta över ansiktet. Lite som jag har nu. I max tjugo minuter till thank you very much.

Inga kommentarer: