onsdag, januari 14, 2009

morla

En tjej i mitt stall vill ligga. Det är uppenbart för mig eftersom hon är ganska så på kan man säga. Det, och att hon är väldigt närgången. Om det finns några tvivel kvar så kan jag säga att hon även sagt till mig att hon vill ligga.
Flickan är 17.
Jag har tagit ett vuxet beslut och sagt till henne att det inte kommer att bli nåt ligga. Aldrig att jag ligger med en som är sjutton. Där går gränsen liksom.
Hon ska åtminstone fylla arton. Vilket hon gör om en månad. Dårå.

Ingen kallar mig moral.

Eller utan moral ska det vara.

3 kommentarer:

puman sa...

Haha! Håll på dig du, annars kan ju någon annan göra det! ;)

Automeris sa...

Meh! Det var ju en annan på stallet som var 20 och som också ville ligga nyss, vad hände med henne? Blev hon yngre?

Automeris sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.